mic. bomb – kara bayrak e.p.

BİLGİ / INFO

http://www.micbomb.com

türkiye’de pek nadir görebileceğimiz tarzda bir çalışma var burada. bir anarko-rap kaydı elimizdeki. DIY olarak hazırlanmış, rap adını taşıyan ama farklı tarzların etkileşimlerini de gösteren ve bunları anarşist bir dünya görüşü ile harmanlamış bir rapper ve onun ilk çalışması. ayrıca “isyan! devrim! anarşi!” için kendi yaptığı kolaj klibi de indirebilirsiniz. umarım beğenirsiniz.

ep tanıtım yazısı;

“Albüm kayidimi iptal ettikten sonra, kaydettigim sarkilari “Kara Bayrak EP” adi altinda yayimladim sonunda…

Tüm dinleyicilere – yoldaslara selamlar…

Yazima oncelikle büyük bir ozürle girmek istiyorum. Ben kalktim, o kadar albüm çikaracagim diye millete duyurdum, sonra da iptal edip 5 sarkilik bir EP çikardim. Boyle bir sey yaptigim için ozür dilerim ancak yapmak zorunda kaldim.
Evet, yaptigim tüm sarkilar uçtu, ancak elimde kaydedilmis olarak bulunanlari ve kaydettigim 2-3 sarkiyi da sizlere EP olarak sunmak istedim. Çünkü su tarihten yaklasik bir ay kadar sonra albümü çikarmayi planliyordum ancak bu hata yüzünden yapilmasi gereken isler çikti. O isleri “Mic. Bomb” sayfasindan görebilirsiniz.

Neyse, biz elimizde bulunanla ilgilenelim…

Oncelikle, EP’de toplam 5 sarki var. Bunlarin ikisini zaten önceden biliyorsunuz (M.I.T. ve Sistemin Suratina Rap). Ancak 3 tane de yeni kaydettigim sarki var. Bunlar; Yan Babilon, Isyan! Devrim! Anarsi! (aka IDeA!) ve Anarko Rap…

Sistemin Suratina Rap, giris parçasi. Hepiniz biliyorsunuz bu sarkiyi zaten. Açiklamaya gerek duymuyorum…

“Yan Babilon senin sarkin degil ki!” diye atlamayin önce. Bandista’nin bir sarkisi bu, hepimiz biliyoruz. Sadece kendi yorumumu getirmek istedim bu sarkiya. Degisik bir altyapi (beat, sarki, müzik iste) ile degisik bir cover oldu. Bandista’ya selamlar buradan tekrar…

Ardinda da M.I.T. geliyor. Yani Müzigin Içinde Terör. Bu sarkiyi da zaten ezberlediniz, ancak Sistemin Suratina Rap ve bunu koymamin sebebi, hala beni dinlememis olanlar için…

Sonrasinda da Isyan! Devrim! Anarsi! geliyor. Adi üzerinde sarkinin, isyani, devrimi, anarsiyi anlatiyor. Ayrica kolaj klip de yaptik bu sarkiya, asagidan izleyebilirsiniz.

Anarko Rap de Goçmen’in eski sarkilarindan birinin ismi, ancak cover degil. Ikisi arasinda farklar çok, o yüzden dinlemeniz gerek…

Bu arada fark ettiyseniz, “Mikrofondaki Bomba”yi EP’ye koymadim. Sebebi ise artik sarkinin eskimesi bir yana, o dönemde yazdigim seyleri artik pek hissetmiyor olmam. Donemlik bir sarkiydi diyebiliriz Mikrofondaki Bomba’ya…

Evet, cidden imkansizliklar içerisinden çikan bir albüm bu… Kara Bayrak ismini seçmemin sebebini ise “Mic. Bomb” sayfasinda yazdim… Okuyabilirsiniz oradan.

Albümü asagidaki müzik çalardan dinleyebilir, MySpace’imden dinleyebilir yada “Müzik” sayfasindan indirebilirsiniz.

Bana destek olan herkese tesekkürler. Zaten albümün arka kapagina yazmistim kimlere gitsin diye albüm… Destek olmayan da kendi bilir zaten…

Yakinda yeni bir kayitla tekrar sizlerle olacagim, bekleyin…”

this is an anarcho-rap work from turkey. this ep is DIY and first work of the mic. bomb. name of the ep is “black flag” and songs names translation are; Rap Through the System’s Face, Burn Babylon (cover from Bandista), Terror into Music, Riot! Revolution! Anarchy! and Anarcho-Rap. Also you can download his first collage clip “riot! revolution! anarchy!”. Hope you enjoy.

albümü indir / download the ep

http://www.micbomb.com/indir/mic._bomb_-_kara_bayrak_ep.rar

klibi netten izle / watch clip online

http://www.youtube.com/watch?v=meFb4cSPyp8

http://www.micbomb.com (en altta / bottom of the home page)

klibi indir / download the clip

http://www.zshare.net/video/724461552dda1be8/

Bir Cevap Yazın

